Samenwerken aan succes bij klanten
Wij zijn twee broers die samen het ideale team zijn om Tech & IT bedrijven te helpen groeien. Custonext is in 2019 opgericht door Bart en in 2022 besloten we om onze krachten te bundelen. Bart is de marketeer en techneut. Benjamin weet alles over social selling en zorgt dat de projecten vlekkeloos verlopen.
Bart van der Meeren
Oprichter van Custonext, ervaren in de IT-sector en heeft een passie voor marketing en webtechnologie.
Benjamin van der Meeren
Partner bij Custonext sinds 2022 en gespecialiseerd in sales en projectmanagement.
Ken je doel en doelgroep.
Weet wat je wil bereiken en hoe je resultaten meet.
Doelgroep beschrijven
Gericht marketing voeren kan alleen als je weet op wie je richt, niet alleen op onderbuikgevoel. Wij combineren jouw kennis en ervaring met onze data.
Processen optimaliseren
Het proces van bezoeker naar tevreden klant in kaart brengen en verbeteren. Hierbij leggen we de nadruk op inzicht, samenwerking en automation.
Resultaat meetbaar maken
Doelen stellen, iedere fase in het proces meetbaar maken en de verzamelde data omzetten in stuurinformatie. Door de juist KPI’s te stellen voorkomen we data overload.
Val op in de massa.
Deel je boodschap via het juiste kanaal, op het juist moment.
Inbound marketing
Kennis delen om gevonden te worden op het moment dat je oplossing echt relevant is. Goed voor je merkpositie én duurzaam. Een belangrijke bouwsteen in iedere online aanpak.
Online Advertising
Alleen organisch zoekverkeer op de website is voor de meeste bedrijven een utopie. Met campagnes op social media en zoekmachines bereik je snel een relevante doelgroep.
Ontwerpen en ontwikkelen
Iedere online campagne valt in duigen zonder een goed werkende website. Wij bedenken, ontwerpen en ontwikkelen.
Volhard en overtuig.
Nurture leads, experimenteer en verbeter interne samenwerking.
Lead nurturing
Het downloaden van een e-book of aanmelden voor een webinar levert geen geld op. Maar alle leads opvolgen is haast onmogelijk. Met slimme campagnes deel je info op het juiste moment en ontdek je in wie je tijd moet steken.
Conversie optimalisatie
Welke boodschap raakt de juiste snaar en welke processen kunnen soepeler? Conversie optimalisatie werkt alleen als je kijkt naar het gehele proces. Doe je dit goed, dan is de ROI snel duidelijk.
Sales effectiviteit
Een verkoper is veel effectiever met de juiste informatie in handen. Helaas is dat niet altijd het geval. Door juiste procesinrichting, brengen we marketing en sales op één lijn.